Indkaldelse ordinær generalforsamling 2021
Kære medlem af FAB
Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling 2021
Dato: 14. december 2021 kl. 17.00
Sted: For at give så mange som muligt lejlighed til at deltage i generalforsamlingen, holder vi den igen i år online. Derfor skal du tilmelde dig, hvis du vil deltage.
Du tilmelder dig ved at sende en mail til post@fabnet.dk og skrive "Tilmelding" i emnefeltet. Herefter vil du modtage et link til mødet, som vil foregå på Teams.
Vi skal have din tilmelding senest fredag d. 10. december 2021.
Dagsorden:
1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Registrering af fuldmagter
4) Formandens beretning om foreningens virksomhed
5) Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
6) Indkomne forslag
7) Fremtidig virksomhed
8) Forelæggelse af budget til godkendelse
9) Fastlæggelse af kontingent
10) Valg af formand
11) Valg af mindst 5 bestyrelsesmedlemmer. På valg i år er Peer Frank (formand), Lene Schaumburg og Helle Jørgensen.
12) Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
13) Evt.
Forslag til lovændringer, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 4 uger inden generalforsamlingen (d. 16. november 2021). Bemærkninger og forslag indsendes til post@fabnet.dk mærket "Generalforsamling" i emnefeltet.
Bestyrelsen vil via nyhedsmail til medlemmerne og på foreningens hjemmeside senest 2 uger inden generalforsamlingen (d.30. november 21) udsende de indkomne forslag sammen med bestyrelsens forslag, herunder forslag til kontingent samt det reviderede regnskab.
Opdatering 1. dec.
Regnskab, budget og revisionsbemærkninger er nu lagt på hjemmesiden og ses via link i den sorte boks.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen