Generalforsamling 2023
Der indkaldes hermed til årlig ordinær generalforsamling i Foreningen af byplanlæggere
Dagsorden
1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Registrering af fuldmagter
4) Formandens beretning om foreningens virksomhed
5) Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
6) Indkomne forslag
7) Fremtidig virksomhed
8) Forelæggelse af budget til godkendelse
9) Fastlæggelse af kontingent
10) Valg af formand
11) Valg af mindst 5 bestyrelsesmedlemmer.
På valg i år er Kurt Christensen, Gitte Frank Andersen, Dorthe Brogård, Maria Ljungbo Jensen. Alle genopstiller. Der er vakante poster i bestyrelsen, så vi opfordrer andre til at stille op.
12) Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.
13) Evt.
Forslag til lovændringer mv.
Forslag til lovændringer, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skulle være bestyrelsen i hænde senest 4 uger inden generalforsamlingen (d. 12. april 2023). Der er ikke modtaget bemærkninger eller forslag.
Det reviderede regnskab for 2022 og kommentarer hertil samt budgetforslag for 2023 fremgår af links i den sorte boks.
Tilmelding og mulighed for online deltagelse
For at give så mange som muligt lejlighed til at deltage i generalforsamlingen, holder vi den tillige online. Du skal tilmelde dig, hvis du vil deltage online. Du tilmelder dig ved at sende en mail til post@fabnet.dk og skrive Tilmelding GF i emnefeltet. Herefter vil du modtage et link til mødet, som altså både foregår fysisk og på teams.
Vi skal have din tilmelding senest fredag d. 5. maj 2023.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen