FAB's ordinære generalforsamling 2024
Der afholdes ordinær generalforsamling den 23. maj 2024 kl. 17.00 i Foreningen Af Byplanlæggere. Tilmelding senest den 14. maj 2024 til post@fabnet.dk
Dagsorden:
1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Registrering af fuldmagter
4) Formandens beretning om foreningens virksomhed
5) Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
6) Indkomne forslag
7) Fremtidig virksomhed
8) Forelæggelse af budget til godkendelse
9) Fastlæggelse af kontingent
10) Valg af formand
11) Valg af mindst tre bestyrelsesmedlemmer. På valg i år er Peer Frank, Lene Schaumburg, Helle Jørgensen. Alle genopstiller. Der er vakante poster i bestyrelsen, så vi opfordrer andre til at stille op.
12) Valg af to revisorer og én revisorsuppleant.
13) Evt.
Forslag til lovændringer, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest fire uger inden generalforsamlingen (den 25. april 2024). Bemærkninger og forslag indsendes til post@fabnet.dk mærket Generalforsamling i emnefeltet. Bestyrelsen vil via nyhedsmail til medlemmerne og på foreningens hjemmeside senest to uger inden generalforsamlingen (den 9. maj 2024) udsende de indkomne forslag sammen med bestyrelsens forslag, herunder forslag til kontingent samt det reviderede regnskab.
- Se og/eller download 'Kommentar til regnskab 2023' her.
- Se og/eller download 'FAB regnskab 2023 revisor godkendt 18 04 2024' her.
- Se og/eller download 'FAB budget 2024 udkast 06 05 2024' her.
- Se og/eller download 'Beretning 2023' her